reede, 21. detsember 2007

90. Kidulthood (2006)



Režissöör: Menhaj Huda
Osades: Aml Ameen, Red Madrell, Noel Clarke, Jaime Winstone, Adam Deacon, Femi Oyeniran ja teised
IMDB tärne: 5,1/10

Suurbritannia noorteseriaal „Skins” on minu quilty pleasure. Kui ma Kidulthood’i vaatama hakkasin, meenutas kogu olustik seda seriaali, ainult noored olid valdavas enamuses mustanahalised. Ja siis ilmus välja Nicholas Hoult, kes mängib üllatus-üllatus filmis samasugust peolooma nagu eelmainitud seriaalis.

Tegu on täpselt selliste noortega, kes korralikke inglasi häirivad. See tekitab jällegi furoori nende seas, kelle arust portreteeritakse mustanahalisi ebaõiglaselt. Ja need samad korralikud inglased saavad jälle kiruda poliitikuid liiga liberaalse immigratsioonipoliitika pärast. Nagu see ikka käib.

Igatahes, need noored varastavad, jäävad rasedaks, saavad raha/narkootikume sugardaddy’le teenuste osutamise eest, ja on vägivaldsed.

Mind ei häirinud absoluutselt rohke slängi kasutamine, vaid väga nõrk script. Ma usun, et kui filmi järg „Adulthood” välja tuleb, siis koos vaadates võib isegi parema hinde saada. Teist osa tahan ma ikkagi näha, sest muidu tundub, et olen „Kidulthood’i” hukka mõistnud.

Minu hinne: 4,5/10

Kommentaare ei ole: