neljapäev, 27. detsember 2007

100. Me and You and Everyone We Know (2005)





Režissöör: Miranda July
Osades: John Hawkes, Miranda July, Miles Thompson, Brandon Ratcliff ja teised
IMDB tärne: 7,5/10

Naisrežissöörid teevad mu tuju heaks, eriti kui nad teevad s e l l i s e i d filme (mida eriti kellelegi soovitada ei julge, sest jumal teab, mida nad minust mõtleksid). Või peaaegu isegi julgeksin, sest Miranda July on otsekui lahjendatud versioon Todd Solondzist. July debüütfilm on klišeevaba ning täis üllatusi, mistõttu on seda ka huvitav vaadata. Selliseid hetki, mida toppida "the most impressive scenes from movies" listi on küllaga.

Richard on just lahutanud ning kasvatab oma kahte poega. Ta on valmis kõigeks, et oma poegade heakskiitu võita. Isegi, kui see tähendab tema enda kehaosade süütamist. Kui Richard kingapoes töötab, veedavad tema pojad aega jututubades või niisama ringi jalutades. Kingapoes armub Richardisse ekstsentriline Christine, kes veab vanureid, ning teeb kunsti. Richardi töökaaslaseks on kohatute fantaasiatega tüüp, kes üritab võluda noori tüdrukuid. Tüdrukud on omakorda seotud Richardi vanima pojaga. Ümbruskonnas elab ka plikatirts, kes usinasti veimevakka täidab.

Minu hinne: 8/10

6 kommentaari:

Suule ütles ...

Seda filmi ma mäletan 2006. a. Tartuffilt:D Vihma sadas ja heli kadus ära, nii et ma lugesin lihtsalt rootsikeelseid subtiitreid. Ma mäletan, et mulle meeldis. Mäletan, et oli paraja kiiksuga film. Ja ma arvan, et ma isegi kiitsin seda oma blogis..aga seda pean kontrollima kõigepealt.

Kuidas su jõulud möödusid?

CM ütles ...

Eee ... kuule ma ei oska eriti jõulude kohta kosta, kuna me ei tähista neid juba mitu aastat traditsioonilisel moel (st jõulude kommertslikus jms pläma).
Seega ma kokkasin ning vaatasin filme, ning mis ilmselt kõige tähtsam - nautisin seda.

Suule ütles ...

Ma arvan, et ma pole kunagi jõule selles traditsioonilises mõttes(ehk kommertslikult) tähistanud, sest ega see ju jõuludest jõule ei tee! Idee ongi selles, et saab aja maha võtta ja lihtsalt logelemist nautida:D
Näha on, et sa vaatasid filme;) Ma pole juba, hmm..18.detsembrist saadik ühtegi päris filmi näinud:( Aga eile ostsin endale hmv'st filmi "Scanner darkly" lihtsalt sellepärast, et ta oli allahinnatud ja kaanel olid tuntud näitlejate näod:P Ei noh, tegelt sellepärast, et näod olid joonistatud, mitte fotodena:) Aga sisututvustuse lugemiseni pole ma veel jõudnud ja filmi vaatamiseni samuti. Äkki järgmisel nädalavahetusel on aega paar tundi... Täna lähen vaatan, mis koht see Wicked Chicken on(või wickenchicken nagu kõik ütlevad:P), homme olen tööl ja siis pean ettevalmistusi tegema, sest esmaspäeval tulevad külalised kaugest Eestist;)
Millal sina Eestist minema tuiskad jälle?

CM ütles ...

Pärast viisaintervjuud lähen ilmselt, kuigi väga kindel pole. Võimalik, et olen kevadeni Eestis. Üldiselt olen avatud võimalustele, seega ei tea.

See film, mis sa ostsid, on ju Linklateri oma. Tema "Waking Life" on ka sedalaadi film, ning see on kohe kindlasti hea.

Suule ütles ...

Ära kunagi millegi kohta ütle, et see on kohe kindlasti hea;) Aga eks ma siis, kui ära vaadanud olen, annan teada, mis ma arvasin..

Millal su viisaintervjuu on? Ja millal sa mulle täpsemalt räägid, mis sa Mancesteris tegid ja kuidas endale elukoha leidsid ja kõike-kõike?

CM ütles ...

Kuule, ma saatsin sulle juba ammu (okei, eelmisel nädalal või nii) ühe pika kirja :D

Jaanuari alguses on intervjuu. Ma ausõna ei tea, mida ma seal räägin, sest praegusel hetkel pole ühtki põhjust, miks nad peaksid mulle viisa andma.