teisipäev, 14. august 2007

20. Factory Girl (2006)

Allikas: filmdeculte.com

Režissöör: George Hickenlooper
Näitlejad: Sienna Miller, Guy Pearce & etc etc
IMDB tärne: 6,2/10
Treiler
A beautiful, wealthy young party girl drops out of Radcliffe in 1965 and heads to New York to become Holly Golightly. When she meets a hungry young artist named Andy Warhol, he promises to make her the star she always wanted to be. And like a super nova she explodes on the New York scene only to find herself slowly lose grip on reality... Written by Richard Galub

60ndad on minu jaoks äärmiselt põnev periood, seega ma püüan teha enda puudumise sellel ajajärgul tasa nende aastate filme vaadates (ja nendest aastatest). Kui päris aus olla, siis Andy pakkus mulle huvi paar aastat tagasi, aga mingil perioodil tema ja tema kunst ammendus. Popkunst siiski meeldib mulle .. tehnikate ja värvide mitmekesisuse pärast. Igatahes, olen kursis ka The Factory filmidega (Anita Pallenberg ja Mick Jagger - more more more! ((mitte vanana muidugi:P)) ja kindlasti on neil omamoodi väärtus. Kas või antud hetke scene jäädvustajatena. Edie on ka huvitav ja ilus ja müstiline, aga !!!
Why should we care about Edie Sedgwick? Factory Girl, fatally, can't find a reason. Stephen Whitty.

Nii ongi. Oli ilusaid riideid ja ilusaid kõrvarõngaid ja ilusaid/koledaid inimesi. Kui tehakse filme inimestest, kes reaalsuses on eksisteerinud/eksisteerivad, siis tekivad kohe vastuolud - nt Bob Dylani advokaadid tegid lärmi Bobi tegelaskuju üle, Lou Reed nurises ka - mina isiklikult oleks vanad tegijad ka filmi võtnud (mitte ennast mängima, muidugi, aga miks mitte?!) ja filmi väärtus oleks ilmselt ka tõusnud.
Edie Sedgwick: And what would I have to do in one of your movies?
Andy Warhol
: Just be yourself.
Edie Sedgwick
: Well which one?
Edie Sedgwick: I went to a party once, and there was a palm reader there and when she looked at my hand, she just froze. And I said to her "I know. My lifeline is broken. I know I won't live past thirty.

It's seems like we have something in common. Põhjus, miks ma enam kellelegi oma kätt ei luba lugeda (ons selline väljend olemas veel?).

Minu hinne: 6/10 (Pearce'i välimus, John Dunn, idee)

1 kommentaar:

Suule ütles ...

Oh, ma jõudsin ka lõpuks siia lehele tagasi ja lugesin tagantjärele (küll kohati väga ülevaatlikult) mõningaid kirjutisi. Ja ma imestan tõsiselt, et A Walk to Remember sai sinult 5 punkti!! Kui ma seda kuangi vaatasin, teades, et paljudele normaalsetele inimestele see meeldib, siis mu arvamus neist inimestest langes filmi vaatamise jooksul tõsiselt. Üks totramaid filme, mida ma näinud olen. Absurdselt labane ja naiivne, ilma igasuguse uudsuseta. Ja keegi ütles kunagi ühe teise filmi kohta midagi sellist:"Film, mis räägib surmast, aga ei suuda mind nutma ajada, ei saa olla hea."

Aga Before Sunrise/Sunset on minu meelest ka väga head filmid:) Ma tunnen nendega mingit hingesugulust, nende teemad on olnud ka minu teemad. Ja see õhkkond on vapustavalt mõnus. Filmid, milles ma elada tahaksin:)