pühapäev, 26. august 2007

31. Cosas que hacen que la vida valga la pena (2004)

Allikas: www.lukor.com
IMDB tärne: 6,2/10
Youtube
Youtube 2
Laul, mis ilmselt kummitama võib jääda
Peale õnnetut lahutust leiab Hortensia (Ana Belén), et tema rong on läinud ega pööra mingit tähelepanu oma sõbranna América (Rosario Pardo) keelitustele taas elu nautima hakata. Ühel päeval aga ristuvad tema teed paraneva alkohooliku Jorgega (Eduard Fernández), kes uskudes, et nende kohtumine on saatuslik, teeb kõik veenmaks Hortensiat, et elu on otsustanud neile uue võimaluse anda.

Režissöör Manuel Gómez Pereira (sünd. 1953) alustas oma karjääri stsenaristina. Tema esimeseks tööks kinolinal oli 1992. aastal valminud komöödia “Salsa rosa” (Roosa kaste), mis saavutas suure publikumenu. Gómez Pereira ongi Hispaanias tuntud eelkõige paeluvate situatsioonikomöödiate autorina. Käesoleva filmi kohta on režissöör öelnud, et tema sooviks oli teha lihtne film inimsuhetest, mis näitaks, et hoolimata sellest, et soojus ja tunded tänapäeval enam ei müü, on just viimased need, mille tõttu elu tegelikult elamist väärt on. Film võitis publikuauhinna Málaga filmifestivalil, mis on üks olulisimaid Hispaanias./kino.ee

Minu arust film, mille puhul võib kasutada väljendit guilty pleasure. Filmi muusika oli ka tunduvalt parem kui eelnevate filmide. Naisnäitleja mulle ei meeldinud, meesnäitleja aga küll. Tekst tundus kahjuks võlts, temperamendi üle ma ei virise. Publik naeris sageli, mine tea, kas situatsiooni koomika või olukorra klišee üle. Mind pani muhelema, kudos sellegi eest. Minu tänast ööd sisustab hoopis Father Ted. Esimene osa ei ole veel head muljet jätnud: mulle sobib rohkem Bernard Black'ilik õel huumor. 25. minutilistele osadele on lisatud ka inimeste naer ja see häirib mind kohutavalt. Tekitab tunde, et ma peaksin klipi tagasi kerima ja uuesti kuulama, milles nali peitus. Loodan, et teiste osadega muutuvad naljad paremaks, sest tegu on briti huumori klassikaga.

Minu hinne: 6/10

Kommentaare ei ole: