reede, 17. august 2007

(!) Dans Paris (2006)






Kaunid kaadrid ja taustaks jazz
Film algab sellega, et näitleja pöördub publiku poole ja teeb sissejuhatuse

Režissöör: Christophe Honoré ("Les chansons d'amour" (hea, mul on isegi plaat:), "Ma mere")
Osades: Louis Garrel (ja ma pean mainima, et juba paar aastat on nii, et kui ma kuskil tema nime näen, siis ma seda kõike ka vaatan (nt eelmainitud filmid), ta on lihtsalt nii šenjall), Romain Duris (keda me juba tunneme Xavierina, aga kellega ma jagan kiindumust Truffauti, Jarmushi ja Korine'i vastu), Joana Preiss ("Paris, je t'aime", "Ma mere"), Guy Marchand (mäginud väga paljudes filmides), Alice Butaud ja teised.
IMDB tärne: 6,3/10
Treiler

Filmil on olemas kõik, mis peaks mind vaatama sundima - Louis, Romain, Honore, kannatav meestegelane, prantslaslik julgus & romantika & veidrused. On vaid üks häda - et prantsuse filme mõista, tuleb mõista prantsuse keelt ja kui seda ei oska, tuleb valida inglise keel, aga kui seda ka pole, siis on päris jama. Ning mul on jama. Naudingi siis ilusaid stseene ja unistan päevast, mil ma neid stseene mõistma hakkan.

Väike egolaks - ma sain aru, kuidas ühes stseenis 60ndate aastate Truffaut' filmile viidati!

Kommentaare ei ole: