kolmapäev, 24. oktoober 2007

81. Efter brylluppet (2006)




Režisöör: Susanne Bier
Osades: Mads Mikkelsen, Rolf Lassgård, Sidse Babett Knudsen, Stine Fischer Christensen ja teised
IMDB tärne: 7,9/10

Ma poleks eales uskunud, et Sigur Ros mõne India-stseeni taustaks sobib, aga taanlased teevad selle täiesti võimalikuks. Jacob, tüüp, keda mängib Mads Mikkelsen (kes on taani filme näinud, sellele pole tema nägu ilmselt ka võõras), peab Indias lastekodu. Kuna asutust ootab pankrot, on Jacob nõus minema Kopenhaagenisse, et suruda kätt mehega, kes võib-olla valib tema projekti, et seda rahastada. Viisakusest kutsus Jørgen (rahastaja) Jacobi ka enda tütre pulma, kuhu teine otseloomulikult ka läks. Pulmas selgus, et Jacobi kunagine tüdruk on Jørgeni abikaasa, ja tegelikult sattus Jacob oma enda tütre, kelle olemasolust tal varem aimugi polnud, pulma. Kõlab nagu mõni Ladina-Ameerika seep, aga nii see päris pole.

Sisu pole mindphuck, mis päevaks või päevadeks kummitama võiks jääda, aga emotsioone on küllaga. Kellele meeldivad close-up'id silmadest ja huultest, näevad seda ka. Vahepeal on tunne, et kaameraga on isegi veidike mängitud, aga mitte väga jõuliselt. Visuaalselt jälle üks kena film ilusate inimesega.

PS! Susanne Bier'i "Elsker dig for evigt" on ka hea väga hea.

Minu hinne: 7/10

6 kommentaari:

R ütles ...

rääkides Sigur Rosist (mu absoluutsest lemmikust), on mul plaan saada nimetatud kollektiivi imetabane muusikaline dokfilm "Heima" selleaastasele Pöffile ;) (ptüiptüiptüi)

CM ütles ...

IMDB keskmine hinne on ka väga paljulubav. Väärt ettevõtmine! (Loodan, et Tartusse see aasta ka suurem valik PÖFFi filme tuleb, aga kui ei, siis tuleb vist üpriski tihti rongiga päälinna sõitma hakata).

R ütles ...

sain just kinnituse, et ajavahemikus 1.-9.12 see linastub :)

Suule ütles ...

"Elsker dig for evigt" on jah hea film. Tore, et sa sama meelt oled:) Kuigi ma mäletan su kommentaare tehnilise kvaliteedi kohta:P

Oled sa kunagi kuulanud, kuidas lehed tuules mööda asfaldit(ma ei tea kunagi, kuidas seda õige kirjutada oleks ja õigekeelsussõnaraamatut pole ka kaasas) pladisevad nii, et tundub, et keegi kallab rõdult vett alla või midagi? Vanasti olid need kaks heli natuke erinevamad mu meelest.

Suule ütles ...

Äkki sa ütled mulle, kuidas sinuga kontakti on võimalik saada? Ja mis su meiliaadressiga juhtus? Või oled sa lihtsalt otsustanud arvuti kasutamise lõpetada..? Nagu ka telefoni kasutamise :P

Täna on 6.november vist. Lähed sa homme Hollandisse? Igatahes edu sulle reisil, kui lähed! Ja üldse. Pole sinuga ikka hullult ammu räkkida saanud..:( Ma arvan, et sulle meeldiks mu majanaaber :D Nii et kui ma siin veel üle kahe päeva vastu pean, siis võid mulle külla tulla ja hispaania keelt praktiseerima hakata!

Suule ütles ...

UUUU? Sinuga on ikka täitsa võimatu ühendust saada:( Päris kiri sinu Eesti aadressiga istub mul juba ma arvan, et nädala või kaks kotis ja ootab margistamist, aga ega sellestki arvatavasti kasu poleks, sest vaevalt sa seal oled, et seda avada...
Hmmm, aga äkki siiski. Kui vaadata dialoogi PÖFFi teemal, mis mu mäletamist mööda Tartus kuskil 9.da detsembri kandis pidi olema...