teisipäev, 9. oktoober 2007

77. Broken English (2007)

Melvil vasakul

Melvil kohvitassiga
Melvil paremal
Melvil üksinduses

Režissöör: Zoe R. Cassavetes
Osades: Parker Josie, Drea de Matteo, Melvil Poupaud ja teised
IMDB tärne: 6,1/10

Muide, ei tasu arvata, et Melvin selle filmi peategelane on - ta lihtsalt oli meeletult oh-la-la, nii et enamikel minu screencappidel ta ka esineb. Mulle võivad küll meeldida rõvedad ja shokeerivad filmid, aga vahepeal olen ma ka tüdruk, kelle arust on sellised filmid suurepärased. Tänase seisuga on see minu käesoleva aasta lemmikfilm (nagu ka "2 Days in Paris")!
Nora, tsikk filmis, külastas isegi Serge G. elukohta. Naisrežissöör Zoe, kes suutis miljoni dollari eest sellise filmi teha - vägagi bien ju!

Lõpp meenutas üsna selgelt sellist filmi nagu "Before Sunset." "Sa jääd lennukist maha." - "Ma tean."

Minu hinne: 8/10 (Kuigi pean tunnistama, et filmi sisu jäi mõnevõrra nõrgaks - 7,5 oleks jällegi vähe. Melvin lisas punkte, aga ma ei saa midagi teha, sest ta oli lihtsalt kena:)

Kommentaare ei ole: