kolmapäev, 3. oktoober 2007

Hingel

Mingil hetkel tekitan siia ka paar postitust, aga ma ei saa mainimata jätta paari asja:
1. Maire Aunaste ütles eilses "Meie" saates, et "Beverly Hills'i hulkur" on kunstfilm. WTF?
2. Kui väga tahta, siis võib varem ärgata ka. Otsida välja oma kõige jubedama kisaga äratuskell, paigutada see lauale, mis asub voodi kõrval. Et mitte seda jubedat häält kuulda, ärkab minu alateadvus, millele järgneb üleüldine teadvus, tunduvalt varem.
3. Tundub, et ma ikkagi lähen "Georgi" vaatama. Seal mängib Renars Kaupers. Minu arust on meeletult tore, et Renars eesti filmides kaasa lööb. Minu arust on meeletult tore, et ta ise meeletult tore on.
4. Kudos René Vilbrele ja Märten Vaherile "Kohtumispaik: ülikooli" eest. Imeilusad uued ja vanad kaadrid Tartust. Paar tuttavat inimest sattus ka lindile. Järjekordse heldimusega tunnistan, et kõige ilusam riik (sic!) on Tartu Suvi (hiliskevad, varasügis lähevad ka suve alla, ausalt).

Kommentaare ei ole: