pühapäev, 9. september 2007

Madalseisust, ausalt ja avalikult

Viimasel ajal ma ei suuda enam filme vaadata. Ma heidan pilgu peale, veendun, et tegu on isuäratava filmiga, aga ei vaata. Miks? Põhjus on olemas. Tegu on minu iga-aastase sõltuvusega. K ilmselt teab, millest ma räägin. Naiivsuperlikud lihtsad tegevused, mis viivad rahuloluni. Aga sõltuvus ise - kerge mäng, mille eesmärgiks on saada viis samasuguse värviga palli üksteise otsa. Häbi tunnistada, aga eile mängisin seda kuus tundi. Varsti läheb üle, sest alati on läinud.

Õnneks on mul algavaks nädalaks väga häid filme, mida on raske kuskilt kätte saada. Iseasi, millal ma nende kallale asun.

Lähen nüüd .. mängima.

2 kommentaari:

Suule ütles ...

Kas see mäng on arvutimäng? Kas see mäng on väga vana? Kas see on 'Lines' või midagi sellist? 'Bookworm' tekitab ka päris tugeva sõltuvuse (või vähemalt mõned aastad tagsi tekitas), kuigi on esialgu natuke vähem automaatne. Ma just ükspäev mõtlesin seda korra mängida ja vaadata, kas ikka mõjub.

Ma pakuks välja ka võimaluse, et sul on filmidest üleküllastumus. Ükskõik kui hea mingi asi ka on, muutub ta liigse tarbimise korral mingil hetkel lihtsalt tüütavaks/halvaks/... ja sellepärast tuleb vahepeal pausi pidada.

Muide, kes on K?

CM ütles ...

"Lines" jah. Netis mängin.

Üleküllastumus on täesti võimalik.