kolmapäev, 5. september 2007

45. 3 petites filles (2004)

Allikas: yoobizz.com

Režissöör: Jean-Loup Hubert
Osades: Morgane Cabot, Sabrina Ouazani, Lucie de Saint-Thibault, Gérard Jugnot ("Kooripoisid"), Adriana Karembeu ja teised.
IMDB tärne: 4,9/10
Youtube

Lilia pere otsustas, et ta peab Alžeerias ühe vanamehega abielluma. Ta rääkis sellest oma sõbrannadele. Koos otsustati Korsikale minna, sest seal pidi elama ka Johnny Depp, kes kindlasti neid aitaks. Nagu alati - minekuks on vaja raha. Lilia ema töötas ühe vanatädi juures. Tüdrukud said tema korteri võtme ja hakkasid krediitkaarti otsima. Eelnevalt oli teada, et tädi ilmselt magab. Tädi ei maganud. Või kui magas, siis ärkas ta üles. Ja mida siis ikka tehakse, kui vahele kardetakse jääda - kolksaki! Vanamemm maas pikali ja verd ka parasjagu. Korsikale nad jõudsid. Seal said nad tuttavaks pisikese ümara Paologa ja tema Brigitte Bardot-look-a-like abikaasaga. Johnnyt tüdrukud ei leidnud, Vanessa reklaamplakati aga küll.
Mu arust oleks võinud filmi veel pikemaks venitada - nt jäid paljud küsimused vastuseta. Võib-olla polegi need teemad, millel režisöör tahtis peatuda. Igatahes, Paolo-Bardot suhtekorraldus tundus olevat paigas, kuigi .. Kas Bardot võis olla ühe tüdruku ema? Kas nad läksid vangi? Kui kauaks? Kas vanatädi üldse suri ära? Etc etc

Aga tähtis oli ilmselt hoopis see eneseotsimine, et kes nad on, lapsed või täiskasvanud.

Minu hinne: 6.5/10

3 kommentaari:

Suule ütles ...

Ma vaatasin ka täna seda filmi! Noh, osaliselt vähemalt, algust ei näinud, nagu tavaliselt ikka juhtub, aga ideele sain sellegipoolest pihta. See oli sama mees, kes "Kooripoistes" mängis, onju? Ma ei viitsi järele kontrollida..
Kohe hakkab "Jonestown". Jälle. Seekord ma vist ei vaata enam.

CM ütles ...

On küll sama mees, mul on see isegi sulgudes kirjas. Ta on päris mitmes muus asjas ka mänginud. Ja ma ei imesta, tal on üsna meeldejääv olek.

Suule ütles ...

Ma märkasin ka kohe pärast selle kommentaari avaldamist, et sul see kirjas oli, aga enam ei viitsinud midagi jampsima hakata ka.