esmaspäev, 24. september 2007

66. Peep Show (2005-2007) - seasons 3-4


Režissöörid: Tristram Shapeero ja Jeremy Wooding
Osades: Robert Webb, David Mitchell, Olivia Colman, Matt King, Sophie Winkleman ja teised
IMDB tärne: 9,6/10

On inimesi nagu mina, need inimesed teevad endale kaks võileiba, hammustavad ühe suutäie ühest, teise suutäie teisest võileivast. Need inimesed on ka potentsiaalselt kõige paremad töötajad, aga paraku nad magavad oma tööintervjuu maha.

Vot, selle seriaali puhul ongi nii, et Mark'i ja Jeremy näol on esindatud minu kaks külge. Üks on selline, mis mõtleb, et oikuramus, ma ei tee seda ja teine on selline, mis ütleb, et c'mon, mis ikka juhtuda võib. Ja ausõna, loogikale pole siin kohta, miks ma just "Peep Show" vaatamist viimastest hooaegadest alustasin. Lähiajal vaatan ka esimesed kaks ära. Mulle meeletult meeldib, kui seriaalitegelased nt Pete Doherty't mainivad või päevakajalistest asjadest räägivad.

Ja kaameratöö! Geniaalne, ausalt! Kõik näitlevad vaatavad sulle otsa, nii et sa võib üle lugeda nende hammaste arvu ning tunned end osana sellest kõigest. Ka suudluste osa on väga huvitavalt lahendatud. Pluss erinevalt väga paljudest seriaalidest, käivad nemad isegi poes.

Ma vahepeal mõtlen, miks mõned seriaalid kestavad igavesti ("Kodus ja võõrsil", "Vaprad ja ilusad"), aga mille sisuga kursis olemiseks piisab telekava lugemisest, kui minu lemmikseriaalid kestavad vaid paar hooaega. Prrr... Õnneks plaanitakse välja tulla ka viienda hooajaga.

Lisaks on Jeremy t-särgid sama huvitavad, kui SATCi tsikkide riided.

Minu hinne: 10/10

2 kommentaari:

Suule ütles ...

Kas sa tõesti tõmbad seriaalide puhul terved hooajad omale arvutisse? Kusagilt lihtsamini ei saaks? Ja nii, et kellelgi kõrvalisel poleks võimalik mulle varguse pärast politseid kutsuda...

CM ütles ...

Netist saab ka vaadata.