reede, 15. veebruar 2008

129. The Darjeeling Limited (2007)




Režissöör: Wes Anderson ("The Life Aquatic with Steve Zissou", "The Royal Tenenbaums", "Rushmore" jt)
Osades: Owen Wilson, Adrien Brody, Jason Schwartzman, Bill Murray ja paljud teised
IMDB tärne: 7,9/10

Saundträkk on juba mitu päeva plaadimängijas keerelnud. Öösiti on raske "Bombay Talkie" instrumentaalpala tõttu magama jääda. Selle asemel, et päriselt tududa kostub peas tu-tu-tu-tudu.

Film kolmest vennast, kes pole tükk aega kohtunud. Nad võtavad koos ette spirituaalse reisi Indiasse. Paraku võivad ka rongid ära eksida.

Sissejuhatuseks tuleks ära vaadata umbes 13 minutit kestev lühifilm "Hotel Chevalier". Originaalfilmi nautimise seisukohalt pole kohustuslik, ent aitab paremini filmile häälestuda ning lugu mõista.

Brody mängis oma varasematele rollidele hoopis teistusugust tegelaskuju, ja oli selles otseloomulikult hea. Metafooririkas, ja mõnusa atmosfääri suhtes mu lemmik Andersonilt. Sisu poolest jääb esikolmikusse, ent mitte esimesele kohale.

Francis: [Francis and Peter are beating each other up] "You don't love me!"
Peter: "Yes I do!"
Jack: "I love you too, but I'm gonna mace you in the face!"


Minu hinne: 8/10

6 kommentaari:

Suule ütles ...

Et sul op valutult ja kähku käiks!:) Ja et sa võimalikult kiiresti normaalse elu juurde tagasi päärduda saaksid, sest ma kavatsen ikka iga päv su blogi lahti lüüa ja kui seal midagi uut ei ole, siis on kurb.
Jäta meelde, kuidas sa narkoosist toibudes käitusid;) Võib loometöös kasuks tulla.

Suule ütles ...

Back from black?
Igatahes anna teada, kui oled!:)

Suule ütles ...

Ma olen su pärast veits mures juba!

Suule ütles ...

Uuuuu? Enam ei saa öelda, et ma su pärast "veits mures" oleksin..
Sain su rohelise postisaadetise kätte. Vastuse panin Veneetsiast posti, nii et pole kindel, et see üldse teele läks. Loodan väga, et suga on nüüd kõik korras. Aga eks ma varsti tulen vaatan ise üle;)

Suule ütles ...

Ootan kannatamatult 130.dat!!

Anonüümne ütles ...

Oi, Darjeeling oli väga kõva film. Selline indie-huumor läheb alati peale, pluss veel Owen Wilsoni karakter...