pühapäev, 13. aprill 2008

Frankly, Mr. Shankly,

Menüüsse kuuluvad haige olemine, scene analysis paper (3), film analysis (5), research paper(3), popular review (5) ja tohutul hulgal (uskumatult halbu) filme, kohtumine suures linnas suurte meestega, kellele ennast müüa (enda ideid - st), ning ma kardan, et järgmine postitus ilmub eee .. umbes siis, kui on kindel, et minust VEEL asja ei saa.

(Ja üks eetiline küsimus: kas on mõtet osa võtta millestki, millesse ma üldsegi ei usu, lihtsalt seetõttu, et saada tärnike kirja? Öeldakse ju, et tasub haarata kinni igast võimalusest, mida sulle pakutakse, sest võib-olla teist võimalust ei tulegi. Ma ise ütlen, et kui ma vaid ei oleks selline eelarvamustega tõbras, sest mul oleks ausõna häbi, kui midagi sellist mu CV-st vastu vaataks.)

3 kommentaari:

Suule ütles ...

Eetilise küsimuse osas: kui sa sellesse absoluutselt ei usuks, siis poleks siin seda küsimust, ma arvan. Pealegi, isegi kõige meeldivamat rada mööda minnes jääb alati tee peale selline lõik, mille hea meelega vahele jätaks või jalutamise asemel väremalt autoga läbiks... Ja CV'sse ei pea kõike kirja panema ju;)

Aga tegelikult - kas sulle ei tundu, et selliseid olukordi on pea igal sammul? Või noh, minu otsuste tegemise juures on küll alati see külg. Ja üldiselt ma ei talita selle järgi, mis ma just ülalpool kirjutasin:P

Loodetavasti sa kirjutad, mis tähtsad kohtumised suurte meestega jne.. Ja ilma igasuguste tingimusteta.

Soprano ütles ...

Hei. Ma leidsin just mõni aeg tagasi su blogi juhuslikult mingit filmi otsides. Vaatasin et oleme täpselt ühel ajal filmiblogimist alustanud :)
Kirjuta ikka edasi! Mind ootab ees palju lugemist. :)

Trash ütles ...

Tänu Soprano pandud lingile leidsin ka mina su filmiblogi. Suurepärased tööd oled tutvumiseks ette võtnud ja profiili järgi jagame ka sarnast muusikamaitset. Nice! Kahju, et mul pole aega su arvustusi pikemalt lugeda, kuid kergelt lasin kogu elamustepagasist pilgu üle. Tulen edaspidigi külla.