teisipäev, 3. juuli 2007

1. Get Real (1998)


Youtube
Youtube II

Režissööriks Simon Shore
Peaosades Ben Silverstone ja Brad Gorton
IMDB tärne 7,6/10

Minu jaoks on kõige huvitavam see, et lugupeetud MPAA on hinnanud filmi tähega R ehk siis :

R:"Restricted, Under 17 Requires Accompanying Parent Or Adult Guardian."
In the opinion of the Rating Board, this film definitely contains some adult material. Parents are strongly urged to find out more about this film before they allow their children to accompany them.

An R-rated film may include hard language, or tough violence, or nudity within sensual scenes, or drug abuse or other elements, or a combination of some of the above, so that parents are counseled, in advance, to take this advisory rating very seriously. Parents must find out more about an R-rated movie before they allow their teenagers to view it./
Siit

Julgen väita, et tegu on sellise filmiga, mida julgeks ka vanematega vaadata, ilma et peaks kööki jooksma, kuna tahad end piinlikust olukorrast päästa. Võib-olla kõige 'hirmsamad' vaatepildid oleksid suudlemissteenid ja paljas tagumik (ja midagi rohkem sealt ausõna ei näe) :p Ma oleks isegi nii jube inimene, et kui mul oleks väike laps, siis näitaks ma tallegi, sest mulle ei meeldi kui temast saaks üks neist, kes geiparaadil mune loobib. See selleks. Ilmselt on süüdi see, et armastus pole mitte naise ja mehe vahel, vaid mehe ja mehe vahel. MPAA ja homofoobia - yup.

Filmist. Tegelikult ma ei suuda mõista seda, miks IMDB keskmine hinne on nii kõrge. Võib-olla on süüdi see, et ma olen lihtsalt piisavalt palju sarnase temaatikaga filme vaadanud ja sellega, et tänapäeval polegi võimalust millegi uuega üllatada. Plusspunktid selle eest, et ükski peategelane ei olnud just stereotüüpne homoseksuaal (kuigi siin võib vaielda - filmides, kus tegevus toimub keskkoolis, on just sportlased need, kes kõiki mõnitavad ja ise geideks osutuvad) ja keegi ei surnud AIDSi. Siiski on igas taolises filmis see moment, kui tegelane peab tunnistama, et jah, olen küll homo (ja inimsed aplodeerivad - ei tea, kas see nii ka päriselus oleks - pigem vist ei). Ja lisaks - pea kunagi ei jää paarike kokku (erinevus siis hetero-seksulaalsete happy-ending filmidest).
Ning peategelasel oli nagu ikka üks naissoost sõber, kes üllatuslikult ei olnudki temasse armunud (ilmselt).

Filmi highlight minu jaoks oli hetk, kui kaks peategelast kohtusid: vetsukabiini seinas oli auk, läbi mille John saatis Stevenile kirja, mis oli keeratud pastaka ümber. On imelik märkimisväärne hetk tõesti, aga mulle meeldis :D

Nüüd mõned tsitaadid:

Steven Carter: I came late to sex. I was nearly ten. That's when my friend Mark Watkins told me how babies were made.
Young Steve: Really? Are you sure?
Young Mark: Yeah. Honest. I saw it on one of my dad's videos.
Steven Carter: For over a year after that I thought babies were made when two women tied a man to a bed and covered his willy with ice cream.

John Dixon: [upon seeing Steven's wall covered in pictures of male soccer players] I didn't take you for a football fan.
Steven Carter: I'm not.
John Dixon: What do you mean, not a... oh.

Allikas: IMDB

Mõned helid filmist:

Dodgy - Staying Out for the Summer
Aretha Franklin - Respect
Aretha Franklin - Think
Republica - Ready to Go
Sleeper - Inbetweener (minu lemmik!)

Cameo - Word Up video on nii kaheksakümnendad - have fun!

PS! Olen ma ainus rikutud, kes mõtleb nii:
DIXON = DICKSON = DICK ja päris hea nimi tegelasele ju ;)

Minu hinne: 6/10

Kommentaare ei ole: